Cumartesi, Mayıs 03, 2008

biraz gec oldu ama :)


once sevgili kardesimin 23 nisan fotosunu koyayim dedim bloguma tabii 23 nisan gunu, ama tabii ki o gun vakit yetersizliginden fotoyu hazrilayamadim, kismet bugune imis, idare edin artik :)
benim kardis ortada kamerya " beni maymuna benzettiniz Allah belanizi......" der gibi bakan oglancik. nasil sinirli atletik bi cocuktu, yerim ben onu :)
evet bu hafta neler oldu
dis hekimine gittim (disci denilmesine kiziyorlar). geceleri dis gicirdattigim icin ozel kalip yaptiricaktim, adam benim dis etlerime takildi. megerse dis etlerin saglikli degilmis. eger ficalarken dislerini kaniyorsa hemen doktora gidin. paraniz yoksa biriktiremeye baslayin, ve biriktiriken gunde 3 defa fircalayip , mutlaka ve mutlaka dis ipi ile temizleyin. yoksa dis temizleyen ablalar benimkini oyduklari gibi butun dis etlerine cirt cirt cirt o sivri aletleri batirirlar. bunu niye anlatiyo manyak mi demeyin , 20nci yas dislerimi ameliyatla aldirdim, kanal tedavisi yaptirdim hicbirinde bu kadar canim yanmadi. dis etlerinize iyi bakin anacigim. DIs etleri hastalaninca disleri tutmazmis, bir yandan da kemik kayibi olurmus, en sonunda disler dusermis. Korku filmi gibi, kadin bana bunlari anlatinca bes yasinda ki cocuk gibi korktum. tabii ki herkes ile bunu paylasmak istedim. simdi dislerim temiz, is yeri icin ayri bi dis ipi aldim filan, hersey yolunda maasallah
muah canlar

Hiç yorum yok: