Cuma, Mayıs 09, 2008

gene cok birikti

yazilacak cok sey var. oncelikle annem pztesi ameliyat olucak tiroid bezini alicaklar umarim basarili gecer. orda olamamak cok can sIkIcI. herseyi kardeslerimin ustune atmisim gibi hissediyorum. kardis ile ben evli olmadigimiz ve ogrenci oldugumuz icin bir cok defalar annem veya babaannelerimiz icin hastahanelerde kaldik. yani bu isi maasallah cok iyi biliyoruz. ama tabiii yorucu bir is, gecenin bir vakti hasta uyanip tuvalete filan gitmek isterse hemen bakanin da uyanip onlara eslik etmesi gerekiyor. annem dizlerini degistirdigi zaman zavalli Agchi uykusuzluktan olmus. umarim bu ameliyat kolay olur herkes icin ve iyi sonuc verir.
haftasonu bunlari dusunup delirebilirdim, ama daha onceden galli kiz jodie yi gainesville e cagirmisim, aksama da yok-ki nin dogumgununu kutayacakgiz, bakalim bu tip ufak dikkat dagitici olaylarla pztesi gununun stressini azaltmaya calisicam. Allah hasta olan herkese sifa versin
muahhhh

1 yorum:

Sweety dedi ki...

umarim annen cok cabuk iyilesir. saglik olunca insanin gozu hic biseyi gormuyor sikintini anliyorum. simdiden annene gecmis olsun dileklerimi gonderiyorum senin araciliginla sevgileer