Çarşamba, Mayıs 28, 2008

saat 5:55

aksam ustu... aslinda bir manuscript okumam lazim ama cok bayici bisi, birsuru kisaltma var BHKML#$X filan gibi isimler var, nasil hatirliyor millet bunlari. ney bunlari okurken uykum geliyor tabii ki, bende mental health news e gidip psikolojik problemleri hakkinda danisan insanlarin yazilarini okuyorum. anaaaaa ne gadden cok manyak var dunyada diyip kendimi normal hissediyorum :)yarin dis hekimi randevum var gecici crown (vallahi turkcesini bilmiyorum) zibirini cikarip gercegini takicaklar. umarim adam disliklerimi yapmaya baslar. zaten 3-4 hafta aliyomus yapilmasi, benim disler dumduz olucak bunlari beklerken. bilmiyorum daha once bahsettim mi , dislerimi gicirdatirim geceleri, heyvanlar gibi hemde. artik dislerim duzlesmeye basladi ondan dislik yaptirmam lazim.
bu arada guzel bir haber aldim, sevgili master'im J in hanimi hamile, maasallah. bundan sonra onlari tamami ile farkli bir hayat bekliyor, cok merak ediyorum nasil birisi olucak :)
bir yandan da yeni ev bulmam lazim benim kaldigim oda bebek odasi olucak cunku. aslinda bebegi benim masanin altindaki bosluga sikistirabiliriz, bende "live-in-nanny" olurum. daha once bu fikri tartismistik, begenmislerdi. ama sanirim kendi cocugum icin uykusuz kalmayi yeglerim ;)
ondan kendime yeni bir ev bulmam akillica olucak. ama ev bulmak cok eglencesiz bir is ustelik benimle gezicek arkadasimda yok burda. bakalim kararsiz kazim sana ne lazim goche bu isi hayirlisi ile halledicek mi?
muah

Hiç yorum yok: