Salı, Mayıs 13, 2008

Allah's sukur :)

Maasallah annemin ameliyati iyi gecti, arayan soran herkese cok tesekkur ederim. Umarim onumuzdeki gunlerde de durumu daha iyiye gider. kiz kardesim fotolarini bile yolladi bana sagolsun gorunce biraz daha rahatladim. tekrar maasallah diyim vede baska konulara geciyim.
evet bu hafta ingiltere kralicesi Turkiyeyi ziyaret ediyor benim Gainesville deki evide Gallerden jodie ziyaret etti :P hemen gobek atmasini ogrenerek Turklere adapte oldu. tabii ki spring' e gittik, bol bol yemek yedik. sonra Jodie nin israri uzerine "I am Legend" filmini izledik. benim gibi korkak tavuksaniz sakin izlemeyin. Zaten kopegin basina bisi gelicek diye cok korktum, filmin ortasinda gozlugumu cikardim hic bisi goremeyim diye, bir yandan gene soruyorum " Kopege bisi oldu mu?"Ctesi gecemi karartti film hala goruntuler aklimda, sevmiyorum korku filmlerini yav.
Cok film izlemem lazim, netflixden aldigim filmler birikti, vakit lazim vakittttt
muah

1 yorum:

Açalya dedi ki...

Annene gecmis olsun, simdi daha iyidir herhalde.
Netflix ha...biz de DAnte olmadan ne izlerdik ohooo. Simdi geliyor filmler, TV`nin ustunde 2 hafta kaliyor, dokunan yok...