Pazar, Mayıs 18, 2008

IQ normal seviyesine geri dondu

dun canim yavrucumla yazdim blogumu , biraz cok modern sabahlar dinledik galiba, orda Ege nin dalga gectigi karakterlerin dilinden yazdik, vallahi biz yazarken cok eglendik, okuyanlar bu kizin basina gunes mi gecti demis olabilir :)
ama basimiza gunes gecmis olabilir, bugun stefe gibi hepimiz yaniyorduk, yazimi okuyan erkek pek yok ondan rahat yaziyorum, sutyen lastiginin omzumu nasil acittigini anlatamam, halbuse dun hic bisi yoktu bugun azdi inek.
sabah yen, johann, stef, kizim ben kahvalti icin country pancakes denen bir yere gittik. "bizim pancakeler bayagi buyuktur " filan yaziyordu her yerde ama masaya siparislerimiz geldiginde ciddi olduklarini anladim. zaten masaya otomatikman ekmek yerine ustu cikolata parcalari erimis misir keki getirdiler, aman cok yemeyelim tikaniriz diyerek kendimizi bir parcadan sonra tuttuk. bana dort tane pancake getirdiler yuh! nasil bir insan bu kadar hamur yiyebilir. ben yiyemiyorsam baska kim yiyebilir bilmiyorum. bir bucuk bitirebildim gerisi eve geldi, su an ordeklere yem olmak uzere buzdolabindadirlar.
su an west palm beachteyim. thermo dan ders almak icin geldim bir kac gun burda kalicam. bayagi yoruldum floridanin bir ucundan obur ucuna araba kullanirken, gerci 3-4 saat aliyor cok uzun bir yolculuk degil, ama butun yol ayni. bana biraz Amasyayi hatirlatti, bir suru ciftlik, inekler agaclarin altinda pinekliyor, acik araziler, gene inekler, atlar vs.
yolda gene bana modern sabahlar ve anime pulse eslik etti. Allah sizden razi olsun, belki bir gun hepsine kebap ismarlamak nasip olur, Tokat kebabi Ali Kayadan butun Amasya ayaklarimizin altinda :)

Hiç yorum yok: