Pazartesi, Temmuz 09, 2007

yorgun pazartesi

Haftasonu erken kalktim, ama geceleri gene gec uyudum. bu st John's wort duzenli kullanmam gerekicek sanirim. her zaman "telase memuru" olarak adlandirildim bizim evde ama bununda bir sonunun gelmesi lazim, uykusuzluk tehlikeli bisi nede olsa.
Sevgili Kardis bana bir test yollamis, acaba daha cok sag beyninizi mi yoksa sol beyninizi mi kullaniyorsunuz deyo. klikleyin vede bir yapin bu testi bencileyin. ben sag beynimi daha cok kullaniyormusum. ee bu ne demek derseniz testi yapan amcalar yazmis. mantik yolumu kimse anlamazmis, butunden parcalara bakan bir bakis acim varmis filan fesman. hem bilgilendiren bir test hemde eglendiren hadi bakalim
muah

1 yorum:

YOK Kİ dedi ki...

:)
benim sol beyin %47, sag %53 baskinmis. en hosuma giden kismi da sagbeynimde en baskin olan 'concrete' karakteristigi.
gormeliyim, dokunmaliyim, hissetmeden olmaz :)