Pazar, Temmuz 22, 2007

Kapadokya, Ataturk ve alman mamasi


Dun aksam sibel yemege geldi, stef bize alman yemegi yapti. adini hic sormayin cok uzun. emme tadina da doyamadik. Sibel ( kendisi Turk damak tadina ters dusen hic bir seyi yemez) bile bayildi, cok mutlu olduk :)
arkasindan History Channel da gosterilen "Cities of the underworld" programinin Kapadokya bolumunu izledik. Cok guzel bir belgesel, firsati yakalarsaniz kacirmayin. Gainesville de yasiyan ve de bu belgeseli izlemek isteyen varsa bir daha izleyebilirim (Dvr dan silmedik). bunun uzerine bir de Ataturk belgeseli izleyelim dedi Stef. Bende Alman yapimi bir belgesel indirmistim, oki dedim. Belgesel bir guzel cikti, ben gene aglamakli oldum. tam bir sulu gozum, hele Ataturk konusunda cok zayifim. Belgesel biraz da Turkler ile Almanlarin birbirleri ile olan ortakliklarindan bahsediyor (Acalya sana da bir tane yollayim istersen), Stef in de pek hosuna gitti. Bu arada Stef de Ataturk hayrani oldu :D cok mutluyuz.
bu arada bu belgeselleri izlerken cay ictik tabii, ben bu hint cayindan demledim. sonuc: uykusuzluk, sabah kadar uyumadim, su an saat nerede ise 8 hala uykum yok, canim corba istiyor, tarhana corbasi olsaydi keske
muah

Hiç yorum yok: