Çarşamba, Temmuz 18, 2007

Kumaslar ve ben

Bu feci hastalik ben daha miniminnacik bir cocukken basladi sanirsam. 10 yasinda iken sevgili halam kardescigim ile bana almanyada iki bebek getirmisti. Benimkinin cok sik paltosu bilem vardi. Tabii bir iki ay sonra ben bu bebege elbise yapmaya karar verdim vede anneannemin bana verdigi kumas parcalarindan etek filan yapmistim. O zaman bu korkunc dongu basladi. Kumas hastasi oldum, barbilere mayo yapmak icin 10 bin liraya kumas almistim, nasil icime oturmusdu, cunku fiyatini sormadan kestirdim vede odemek zorunda kaldim. tabii ki annem yanimda idi, oda fark etmis ama hic bisi solememis, bana hayat dersi olsun diye.
Neyse bu kotu ani beni durdurmadi, nede olsa suc guzel kumaslarda diil bende idi. Kumas dukkanlarina bayilirim. Butun kumaslara bakip dokunup top top kumas almak isterdim hmmm
DUn equilter.com a gittim. Gene bir suru kumas aldim. bu ucgen cantalari yapmak icin. tabii bana kalsa kendime yukatalar yaparim. evime yastiklar yaparim, dikerim de dikerim.

birazdan arkadasim gelicek, kendisine gelinlik bakicaz. Bu hafta iki tane bole pahali dukkana gidicegiz. benim icimde bir damla bole gelinlik denem hevesi filan yok. arkadaslarimla bakmayi seviyorum, cunku basitce alisveris yapmayi seviyorum heheh :) ama kendim icin bir bakayim filan gibi bir heves yok. ama japon gelin kiyafetini giyerim bak. hehehe. onlarda pahali ama olsun gelin kimonosu deger. gerci cokta pahali diil. neys onlardan alirim, zaten kirmizi bana beyazdan daha cok yakisiyor.uzak dogu kulturunde kirmizi senlik eglence manasina geliyor o yuzden gelinler kirmizi giyiyor. benim gibi beyaz tenli birisine kirmizi cok daha fazla yakisir. bu da kimono giymek icin bahane. bu konuyu baska bir gun irdelerim
muah

1 yorum:

YOK Kİ dedi ki...

gogcecim,
canta cok guzel, ellerine saglik! kumaslar hakkinda soylediklerinin hepsine katiliyorum. soyle kaliteli bir kumasa dokunmak, dokusunu hissetmek benim de cok hosuma gider. gerci ben kumas dukkanlarinda allerjiden hapsirip duruyorum :)
ama bilmem gelinlik dukkaninda boyle mi olur? vakti gelince benle de gelirsin degil mi gelinlik alisverisine :) iyi bakin, bana gore bir seyler varsa, fiyat vs ogrenip bilgi topla benim icin olur mu :)
bu arada eski Turklerde gelinlik rengi kirmiziydi. daha sonra cikti safligin rengi beyaz hikayesi :)
sana beyaz da kirmizi da cok yakisir diyorum ben.
opuyorum.