Cumartesi, Temmuz 21, 2007

Uyku mu o da ne?

evet gene uykusuz bir gece, sabah bes e kadar oturmaktan ben sIkIldIm. saat su an 1:50 ama bir damla uykum yok hatta dunyayi ele gecir deseler cikip gidicem. aksam 4 de gelinlik denemeye gittik. solutions bridal bu sefer, cok suslu bir yer, cok kibarlar, elimizi soguk sudan sicak suya degdirmediler. gelinlik secincede sampanya verdiler, ama igercek sampanya oldugunu sanmiyorum, tadi cok guzeldi. sekerliydi filan hehehe. bizde soka girdik biraz nasil olduda aldik filan diye, ama napalim kismetmis, cok begendik bu gelinligi. darisi yok-ki ve jimmus'un basina :)
tabii ki benim guzel kizima da en kisa zamanda daha guzel gelinlikler giymek nasip olur insallah.

bu arada flickr de benim fotolara yorumlar filan yapiyorlarmis benim haberim yok. en cok yorumudu sevgili koko'nun resimleri almis. maasallah kedicim pek sevimli, dusundum koko icin 100 milyon dolar verseler verir miyim onu, yok vermem canim benim maasallah ogluma.
evet ben anime izlemeye baslayim, bir yandanda vegan bir hatun icin pamuklu kumastan cicek yapicam
muah

Hiç yorum yok: