Perşembe, Temmuz 05, 2007

Uykusuz Her Gece

Saat 7:30 hala uykum yok. butun gece uyuyamadim. gevseme egzersizlerim basarisizlikla sonuclandi. aklima surekli abidik gubidik, korku filmlerini andiran hayaller gelip durdu. cogu zaman hayal gucumun zenginligi ile keyif catarim ama geceleri bu hayalgucu dusmanim haline geliyor. bugu yapmam gereken bir ton is var. gavurlarin dedigi gibi " i have to run some errands". burda ole minibus filan olmadigi icin, havanin ya igrenc yapis yapis sicak, yada yagmurlu oldugu icin bankaya filan arabaniz yokken gitmeniz zor. mesela bugun gene kapali. kesin aksam ustu indirecek.
sonra trafik cezasini oducem, bu kazadan oturu verilen. sonra kiralik araba alicaz. sonra evin kirasini yatiricaz. ayyyy simdiden yoruldum hehehe cok tembelim dimi ?
sali gecesi bir parti vardi. sevgili kizim ve ben heyvanlar gibicesine tepindik. bizden genc olan bissuru insan vardi, hepsi disari cikip sigara icti. O zaman fark ettim, Turkler cok sigara iciyor, amerikan partilerinde sigara icen o kadar az ki. Zaten burda dumansiz ortama cok alistim, Turkiyeye gittigim zaman bogazima bisiler oluyor, oksurup duruyorum.
Annem ve babam cok sigara icerdi, bende nefret ettim sigaradan. Orta okul -lise yillarinda cok yakin arkadaslarim olan Ayca ve Betul' un sigara ictigini ogrendigim zaman ikisini okul koridorlarinda kovalayip dovmustum :) Biraz asabiymisim hehehe. Tabii ki sigara filan birakmadilar. Betul' u son yillarda gormedim ama Ayca hala iciyor (muah seker). SOnra oz kardesim basladi sigara icmeye. Neyseki hem annem hem kardesim birakti sigarayi. Azerbeycan da sadece "kotu" kadinlar sigara icermis sokakta. Bazi arkadaslarimda Turkiyede sokakta yururken sigara icmezdi. Ayipmis, hanimlarin sokakta yururken sigara icmesi. Ama erkekler fosur fosur icebiliyor. Cogu insan "cool" oldugunu dusundugu icin basliyor bu merete galiba. Bu mentaliteyi de hic bir zaman anlamadim. Bence depresyon havasi veriyo. ahh ben acilarin cocuguyum gibicesine. Birde bu adam/ kadin pis kokuyordur havasi veriyor :)
stef ariyo ciao

Hiç yorum yok: