Cuma, Temmuz 13, 2007

sevimli cuma


pztesi yorgun du , cuma sevimli oldu, butun gun telefon basinda gecti hala aramam gereken insanlar var, bugun guzel bir haber aldim, hayirlisi. umarim bu guzel haberler daha sik gelir :)
aksama postahaneye gitmem lazim. foto cekmem lazim, dun gene sabah 5 e kadar calistim. ciceklerimi taktim tokalara, "hot glue" denen nesneyi hem seviyorum hemde nefret ediyorum. parmaklarin yandi ama dun oturup hem ayak hemde e tirnaklarina oje surdugum icin o kadar canim sikilmadi. ellerim bole pariltili gornuyor, hemen keyifim yerine geliyor. kadin olmak ne tuhaf bisi, azicik suslensem hemen mutlu oluyorum. cildim icin kremler almak, makyaj malzemelerine bakip denemek, parfum sikmak insanin moralini nasilda duzeltiyor. hele sevimli bir t-shirt buldu isem, altina sirin bir etek, birde rahat ayakkabi ohhh mutluluktan ucuyorum. deliyim biliyorum. gecen hafta havuza gitmek uzere yola ciktigimda flip flopum kopmustu ( japonlarda bu nazar vardi ama parmak arasi terlik kendini feda etti demek). mecburen gidip ayakkabi aldim hehe, iki dakkada iki parmak arasi aldim, tamda istedigim renklerde. ama hala daha cok ayakkabi almak istiyorum, her renk her tarz. gecen tv de jimmy choo ayakkabilarinin sahibinin ayakkabi dolabini gosterdiler, kiskancliktan catladim. bende isterem bana ne.
yarin belki tjmaxx e giderim belki guzel bir ayakkabi bulurum, dogumgunumde gelen hediye kartini kullanirim. hmmmmm dusunmesi bilem guzel.
muah

4 yorum:

Adsız dedi ki...

gule gule kullan kartını canım... Bır de b haber yoksa sandıgım sey mı - yoksa yoksa?...

Adsız dedi ki...

anonım benım - emel

BALDAN TATLI dedi ki...

Ay bu ayakkabılar süper yaa. Neden böyle güzel ötesi şeyler yok Türkiye'de yaa. Bende istiyom ama. :))

Defne dedi ki...

Ya ben de çok özledim tjmaxx rutinlerimi :P. Eşim ders çalışırken, arabanın anahtarlarını aldığım gibi kaçardım evden :)). Çok severek alıp hala giydiğim ayakkabılarım ve kullandığım çantalarım var. Ama burada aynı keyfi yaşayamıyoruym ben. Benim için de gez :).
Sevgiler.