Çarşamba, Ocak 31, 2007

Son gun

AYyy bugun bi zor uyandim. hatta stef e benim kemiklerim agriyor , hasta gibiyim dedim. oda "it's your last day baby, you dont have to be sick tomorrow." dedi. vede bende gule gule uyandim. cocuklugumdan beri okula gitmek istemedigim zaman, 'ben hastayim galiba, bogazim aciyor" derdim. babamda' kizim okula gitmek istemiyormusun" dediginde evet der, evde kalirdim. heralde bu yuzden okuldan nefret etmedim.
ama simdi kil oluyorum. bir aksam gelse, isten ciksam hayirlisi ile. ahhh ne guzel olucak. dusunmek bile yuregime su serpiyor.
bu arada birisi benim kanzashilerden birini blogunda incelemis. tabi cok hosuma gitti. kiza bedava bi tane yollayim bari.
simdi isime geri doneyim
muah

1 yorum:

doganslx dedi ki...

gochemochecigim, hayirli olsun son gun. ben son bir seneyi evde tez yazarak gecirdigim icin yavas bir gecis oldu. son gun gibi bir gun hatirlamiyorum hic. sen keyfini cikar.