Salı, Ocak 16, 2007

offf pztesi ay yok sali


geldim okula sevgili ofis arkadasim yok ortalikta. odanin isiklari otomatikman kapaniyor. bole karanlikta oturuyorum. gerci zifiri karanlik degil ama olsun.
haftasonu iki tane film izledim.
munich: steven spielberg in cektigi en kotu filmdi. enteresan bir konusu vardi. ama bu kadar sIkIcI mi yapilir bir film. ben ki nice 'sanat' filmi izlemis, hepsinide uyumadan izlemis bir insanim. bu film icimi baydiii. birde 3 saat suruyor , kabus gibi. zaten benim 6. hissim 'izleme' demisti ama stef cekmis izledik iste.
dondurmam gaymak: fena diildi. komik yerleri vardi. ama o kadar cok bagiris cagiris vardi ki beynim 'biiiiip biiiiip'ildi. Ama herkes cok guzel oynamis, guzel yansitmislar. Sadece hikaye bole biraz uzuyor insani, sonunda bi tuhaf bitiyor. yani tam ayy guzel sonu derken film gene uctu bisiler oldu ondan kelli biraz icimiz burkuldu.
benim turkcem de iyice kotu artik.
muah

Hiç yorum yok: