Pazartesi, Ocak 22, 2007

Ham hum saralop

Modern sabahlarin yeni bolumunu yuklemisler cok sevindim, bazen gec koyuyolar asabi oluyorum sabah sabah. Gainesville de hava acaip gri. babam Turkiyede yagislarin az olmasindan bahsetmis. Susuz kalicaz diye endiseleniyor (tarim icin). SU olmaz ise meyveler nanaykentde ve ben yikilirim. Dunyanin butun yagmuru Gainesville'de. Gerci yagmur yaginca arabam temizleniyor, ve ciceklerim sulaniyor.
Haftasonu Hokkabaz'i izledik. Ben begendim, guzel, hic sIkIlmadan izledim, arada guldum. Stef bilem begendi. Bu arada Stef mokali pasta yapmisti. onu yedik. dostlar, cay, pasta ve guzel bir film daha ne ister gonul?
Koko da pek uslu idi kimseye saldirmadi, uslu uslu oturdu.
Bu arada bu hafta 5.5 senedir calistigim bu labdaki calistigim son hafta.
kolay gele

3 yorum:

Bocuruk dedi ki...

Evet ben de korkuyorum bu kuraklıktan ve susuz kalmaktan. Seneye daha da kötü olacak deniyor. İzmir bu sene kışı hiç yaşamadı. Bakalım şubat mart nasıl geçecek? Hokkabaz ı ben de çok merak ediyorum. Bu arada afiyet olsun :)

Adsız dedi ki...

arpat da cok usluydu.. koko'ya hic bulasmadi..

Açalya dedi ki...

Sanirim bircok yerde kis layigiyla yasanmadi bu sene, biz hala bahar havasindayiz, buraya (Irvine,CA) tasindigimiz 2 ay oluyor ve bir kere yagmur serpistirdi...hep gunesli, sicak. Bir yandan da guzel ama, gecenlerde boyle gunesli bir gunun ardindan gece bir don yapti, tum avokadolar, limonlar, portakallar dondu, simdi fiyatlari 3 kati...Yagmur gene de iyi bazen galiba...