Salı, Ocak 02, 2007

Hayat devam ediyor

Yeni yila girerken kotu bir haber aldim. Annem ve babamla telefonda bayramlasirken de bi kotu haberin Turkiyede gazetelerde, tv de ciktigini ogrendim. Ufak, hizli bir google search ile nette yayinlanan haberlere baktim, bakmaz olaydim. Sabah ve hurriyet gazetelerindeki haberleri gorunce igrendim bu yayin kuruluslarindan. Bir daha okumayacagim bu gazeteleri. Ailelerini, sevdiklerini kayip eden insanlarin duygularini hice sayan bu canvarlardan nefret ediyorum.

Ikinci nefret blog'imi yazdim hayirli olsun simdi neseli haberlere gecelim. Haftasonu bir suru canta diktim. Amerikanyalilarin deyimi ile ' I was in a roll'. Onlarin simdi fotolarini cekicem. Sonra kanzashi yapicam. Bileklerimi agridigini hissediyorum bile. Dun yandaki cicegi yukledim Etsy e. Bu aralar bisiler sattim sattim. Cunku Bunny festival dan sonra tik yok.
kendinize iyi bakin, hayatin keyfini cikarin a dostlar
muah

Hiç yorum yok: