Cuma, Ocak 19, 2007

Dikkat bagimlilik yapabilir

Sevgili doganslx'in gundeme getirmesi uzerine bu konu uzerine bir yazi yazmam gerektigine karar verdim.
evet modern sabahlar bagimlilik yapiyor. hemde feci bir bagimlilik bu. bu programi dinledikten sonra baska hic birsey bagimli kisiyi gulduremiyor. her basina gelen olayda, yada gazetede haber okudugunda 'aaaa modern sabahlarda okusalardi bole derlerdi' diyor. gece onlarin sesi olmadan uyuyamiyor. en son vakamiz da ne yazik ki ely. kizcagiz eridi, kurudu, bu adamlarin konusmalarini dinlemeden uyuyamiyor. ben anliyorum yasadigin drami seker. bu arada bugun kucuk mubasirin ikinci bolumu yayinlandi heyecan ile bekliyorum. ayyy ellerim titriyor.
hadi bakalim ben artik kucuk mubasire konserve olucam
muah

1 yorum:

emelo dedi ki...

oyle ya.. gercekten baska turlu uyuyamaya basladim.. acaba mezundan arayip canli programa katilsam ve desem: ben sizin programi dinlemeden uyuyamiyorum artik..
ama iste yanlis anlarlardi..