Cuma, Ocak 05, 2007

floridanin en gri haftasi bitmek uzere

chinatown da hello kitty dukkaninda bu My neighbor totoro plushies ini buldum. stef e zorla bu benim yeniyil hediyem olsun diye aldirttim heheh. hemide cok ucuza alindi sonra bole yildiz yapma icin kagit aldik ama stef delirdi simdi surekli kagit kesiyor onlari yildiz yapiyo. evde ne kadar kavanoz varda doldurdu hala yapiyo ama becerikli vallahi.
yarinda insallah tiramisu yapicak hehe neyse hepsini yemememiz icin bissuru adam cagirmam lazim yoksa ben yerim. genelde super oluyo maasallah.
ama su totoro ya bakin ayni stef basian bi yaprak koysam stef aynisi onada soledim zaten. ama oturup benimle beraber totoro izlemedi bu hafta sonu ben bogazina cokup izletiyim :)
muah canlarim yarim saat yagmur yagicakmis bastiricakmis felaket ohh valla
muah gene

Hiç yorum yok: