Pazartesi, Ocak 08, 2007

Calis calis calis

cuma gecesi kanzashi yapmaya basladim. anca bunlari bitirebildim, aslinda daha bi kac tane daha var ama onlari henuz tokalara yapistiramadim. sonra fotolari cekip olcumleri yapip Etsy'e upload etmem lazim.
ctesi mama yedik dostlarla sonra diger dostlarimiz geldi hep beraber tiramusu yedik. sagolsunlar, bu tiramusuyu bitirmemiz lazim deyince hepsi kostu geldi ;P saka saka.
ayy dunyanin en sIkIcI craft-podcastlerini dinliyorum. fenalik geliyo yani. modern sabahlari indirimedim sayfada bi bozukluk var. ahh ah havada bozuk feci gri vede yagmurlu.
dun komsumuz kapiyi caldi, roommarte ' i bunun evde oldugunu unutup kizcagiz kopegini gezdirirken kapiyi kitleyip cikmis. kizcagiz 2:30 dan 7 e kadar dolandi durdu. ama kopecigi cok siirindi. suki de ona bakti durdu, sevimli sey. neyse komsuluk gostermis oldum sevindim.
stef'cik dun bana cok yardimci oldu. ben kalan kumaslarimi starch'ladim (turkcesini unutuyorum her seferinde) ve utuledim. ben utuledikce stef'de onlari 1, 2, 3 inch'lik karelere boldu. butun gun kesti durdu cocuk. ama cok duzgun kestigi icin benim isimde kolaylasti.
simdi yukari cikip analizime bakiyim. cuma gunu baslattigim analizi bi salak durdurmus, etrafim okuma yazmasi olmayanlarla dolu anlasilan
muah canlarim

Hiç yorum yok: