Çarşamba, Ocak 09, 2008

Ozet


Herkes Christmas kutlarken ben evde yalniz oturacaktim. Neyse ki imdadima sevgili kizim yetisti. Annesini gurbet elde yalniz komadi :) Sabah bes e kadar konustuk, sonra 9 da uyanip japonyadaki asako ile sohbet ettik. Sonra Stef in ailesi ile internet de konustuk "bayramlastik". Ardindan romantik bir plaja gitti, hava cok guzeldi herkes plajda idi. Guzelce yuruduk sahil boyunca. Eve gelip karnimiz doyurduktan sonra kizim yollara dustu. Ben komusler gibi uyudum. Neyse ki o uykusu gelmeden Gainesville'e varmis icim rahatladi. Yeni yil da Gainesville ben gittim. Ne de olsa cogu arkadasim orda. Amerikanya ya geldigimden beri dertlestigim, guldugum , sakalastigim, dedikodu yaptigim iblis oglum Arpat Gainesville den ayrilacagi icin butun haftasonu boyunca arkadaslarimla gezip eglendim. yeni yil gecesinde de bir araya geldik, yedik yedik sistik. disari ciktik, dans ettik, pestilimiz cikti evlere donduk. Ertesi gun de uzun zamandir gormedigim Asakocugumu gordum. Asako Yunanli Nick ile evlenicek. Nick in annesi ve babasi gelmisti. Iki dakikada 4 tane ortak kelime bulduk. Kurabiye, ekmek, corek, canta. Bu arada teyzenin yaptigi puacalar, corekler kurabiyeler hakkaten guzeldi. Kendimi Turkiyede hissettim.

Bir yil daha bitti, gitti , uctu, kacti :)

Gecen sene kotu olmasada biraz zor bir sene idi, ama ne demisler beni oldurmeyen guclendirir.
Eski bir arkadas okyanusun obur ucuna gitti,
Okyanusun obur ucundan biricik askim Stef geldi.
Hayat devam ediyor...

Hiç yorum yok: