Çarşamba, Ocak 30, 2008

araba cdsi

Muzik konusunda oldukca sabirsiz bir insanim, her sarkidan bir sure sonra fenalik gelir. boghk hayatta dinleyemem derim ve o sarki adeta mimlenir. gene cdlerimden sIkIldIm, mecburen yeni cdler yapmam lazim. nasil zor, bir turkce, bir japon, bir iki ingilizce, fransizca, ispanyolca sonra tekrar turkce filan diye siranin gitmesi lazim cunku belli bir zaman sonra belirli bir ulkenin sarkilarindan da fenalik geliyor. evet biliyorum cok simarigim napiyim yillarca kiz kardesim araba kullanirken sadece garbage in I am only happy when it rains i dinleyerek odtuye gidip geldim. dogal olarak bir sure sonra aslinda cok hos olan bu sarkiya allerjik tepki vermeye basladim
neys
yarin guzel bir gun olucak insallah, minik sevgilim stef gelicek, ben onu alicam, gezicez. hiihiiiihii sonra cuma aksami insallah Gainesville e gidicez . hihiihiiiii ferdi tayfurun "yagmur demem camur demem yollarina dusuyorum" diye super bi sarkisi vardi onun gibi ne romantik.
ole canlarim simdilik bu kadar

Hiç yorum yok: