Perşembe, Ocak 31, 2008

nerde benim yeni programlarim

beni taniyanlar bilir gainesville sarasota hattini sag salim tamamlayabilmemin en onemli etkenlerinden bir tanesi Modern Sabahlarin yeni bolumleri dinleyerek araba surmemdir. ancak ve ancak son iki gundur yeni podcast yuklenmedi. uhuu nerdesiniz. pztesi ye kadar uc tane program yuklenmesi lazim yoksa sistemim bozuluyor. acaip uykum geliyo, kendime samar atiyorum, parmaklarimi isiriyorum, en son yuzume su dokmeye basladim.
aslinda butun bu problemler gece gec uyumamdan kaynaklaniyor. tavuk gibi erken uyusam gunduz uykusuz dolasmam. ama yok inatla 12 de yatip anca 1 de uyuyabiliyorum sonra erken kalk olmuyor tabii. Allah'tan bir amerikali arkadasim bana rahatlama cdsi verdi. o cd deki dalga sesleri , teyzenin konusma sekli o kadar rahatlatici ki ben mayisip uyuyorum. tabii ki bir sure sonra bu sesten de sIkIldIm. simdi yeni cdler ariyorum. cddeki ses boyle annem yada babam bana masal okuyomus gibi olmali. misil misil uyumaliyim yatagimda ;)
muah

Hiç yorum yok: