Cumartesi, Ocak 19, 2008

Kumas Muptelasi


Feci bir kumas hastaligim var, her cins, renk renk kumaslarim olsa sabahtan aksama kadar desenlerine bakar neler yapabilecegimi dusunur kendi kendime eglenirim. ama bu japon ustalarin yaptiklari kumaslari gorunce carpildim. cocuk dogurma istegim bes bin kat artti. O kadar sirin kumaslar var ki yarin bir gun bir daha yapilmaz diye deli gibi alip biriktirmek istiyorum. mesela Kokka super bir yer. bu site ingilizce sol taraftaki linklere girip kumaslara bir goz atin nasil sirinler.
Ingilizce blogum da bu kumaslara nasil ulasilir filan yaziyorum. benim gibi manyak olanlar rahatca girip baksin :)
hava soguk bugun gainesville de , hirka filan giydim, elbisemin altina kalin corap filan. bole bir kac gun kis havasinda gezerim. pztesi gunes cikar gene. gene terleriz.
muah

Hiç yorum yok: