Pazartesi, Ocak 14, 2008

Artik iyiyim

Sukurler olsun o lanet agri yarim saat sonra gecti. guzelce uyudum kalktim sabahin besinde ve yollara dustum. modern sabahlar her zaman ki gibi bana eslik etti. onlarin programi hafta da iki gun benim icin pztesi sabah 6-9 am arasi cuma gunu de 5-8 pm arasi :). kendime yeni birde cd yaptim Mika'dan "big girls you are beautiful" dinleyerek geldim. feci uykum geliyor yolda bazen, kendime tokat atiyorum, parmaklarimi isiriyorum filan. bugun alnimdan asagi su doktum. gozlerime soguk su deyince uyandim guzelce. starbucks dan bir tazo chai latte, hoppidi ise hazirim. bugun gene deney deney ustune kosturuyoruz. aksam biraz erken cikabilicem. hergun 6 da cikiyorum ayol fenalik geldi. etrafta kimse yok bir ben , bir kac daha enayi dunyayi kurtaricagiz sanki.
eve geliyorum bu sefer cicek basina otur gece 12 de hadi artik uyu diye kendimi zorlayip yatiyorum ertesi sabah 7 de kosturma yeniden baslicak.
feci halde ikea ya gidip organize olmak icin ivir zivir almam lazim. taaam biliyorum gitmek icin bahane ariyroum napiyim cok seviyorum. ilk goruste ask boyle oluyor iste
hadi muahhh , hepinize saglikli haftalar dilerim

Hiç yorum yok: