Perşembe, Ocak 17, 2008

Gule Gule

Bugun bir haber aldim, kotu mu iyi mi bilmiyorum. Yakinimdakiler bilir, Sevgili Halacigim beynindeki aniden ortaya cikan iki tumor sebebi ile hasta yatiyordu. Hatta kendi vucudunda hapisti. Yazin Turkiyeye gittigimde gordugumde cok moralim bozulmustu, benim tanidigim enerjik, canli insan gitmis... Doktorlar 7 ay omur bictiler. Dun gece vefat etmis, 15 ayi doldurmustu. Birisi oldugu zaman, uzulmek gerekir, ama icimden aglamak gelmiyor. ben gecen yaz halami gordugumde onu kaybettigimi anladim ve agladim. simdi geride biraktigi insanlar icin uzuluyorum. Mesela cocuklari, esi, babam. Babam icin zor olucak bu iki gun, keske yaninda olabilseydim. Neyse ki kardesim yaninda olucak.
Halam da gitti, Allah kalanlara uzun, saglikli, mutlu omurler versin.

Hiç yorum yok: