Cuma, Aralık 01, 2006

Tsumami Kanzashi-2

Dun aksam yeni yaptigim kanzashileri Etsy gochemoche dukkanima koydum. Bunlari ipek kumas kullanarak yaptim. once ipek kumaslari, kolaliyorum, sonra utule tabii, sonra mukkemel kareler halinde kesiyorsun sonrada katlayip nisastadan yapilma yapistirici ile yan yana yapistiriyorum sonrada susleme basliyor. ama bu cok zaman aliyor. neyse ki yapmayi cok seviyorum. guzel gorunen herseye zaafim var. kumas hastasiyim, ee birde ipek olunca geberiyorum. bole rengarenk, o kumaslar sonra onlardan cicekler ayy cok guzel maasallah.
dun gece cektim fotolari sonunda aradigim isigi buldum. isigi benim aramam gerekiyor birde suki ve koko gelmeden cekmem gerekiyor. yoksa gelip setup'imi tarumar ediyolar. hadi bakalim simdiye kadar gun guzel gecti insallah geri kalanida guzel olur
muah

Hiç yorum yok: