Çarşamba, Aralık 13, 2006

Hayirlara tebdil

Bugun kadin bana acaip iyi davrandi sabah sabah, maasallah, acaba masmavi giyindim ondna mi? yada sevgili babacim kurban kesti, yada Allahumme yavedut agzini bagla dilini tut duasini surekli okuyolar benim icin. evet arkadaslar, mesela komite uyeleri ile toplantidasiniz , vede bi tane yada daha fazla kil hoca var. bole vir vir cir cir beyninizi yiyolar. hemen bu duayi okuyun onlari dusunerek yada yuzlerine bakip, aninda agizlari baglanicak. Ben yeterlilik sozlusunde iken babam babaannelerimde evde surekli bunu soylemis gercekten ise yaradi hatta annemde solemis.
yandaki fotoyu da cedar key de, hemide orjinal cedar key (adasi) da cektim zaten pek bi bina filan yok, taamami ile orman gibi bisi, ama en sonunda bir mezarlik. ve mezarliklara biraz yapma cicekler konmus (amerikan adeti bende saf gibi ay ne guzel cicekler koyuyolar amerikalilar mezarliklar bakimli diyorum). birde daha once hic gormedigim bir adet, deniz kabuklari konmus. cok hosuma gitti. bende cektim gitti. biraz moral bozucu gibi ama olsun ilginc geldi bana.
dun butun gece tsumami kanzashi yaptim daha dogrusu bitirdim vede fotolarini cektim bugun upload ederim artik. bu arada Etsy de podcast yapsaniza dedim herkesin cok hosuna gitti. yani nasil bi beyin bilimsel hic bi yaraticilik yok ama baska herseyde fikrim var tovbe.
hadi ciao bebisler

Hiç yorum yok: