Perşembe, Aralık 07, 2006

back in town

evet yogun bir ucus programindan sonra sevgili yesil gainesville imize geldim. makinami gainesville de unuttugum icin foto cekemedim. ama virginia tech e giderseniz, skelton conference center da kalin. yani amerikanyada gordugum en guzel oteldi. sheraton bilem bole guzel sik degil di yani doanin icin en onemlisi de banyo. tertemiz filan bayildim. hatta sampuanlari filan caldim neutrogena kizzzz. vallahi billahi.
havada o kadar soguk degildi yani genel olarak pozitif bir izlenim kazandi blacksburg. binalar bole sato gibi filan gri binalar, bana odtu yu hatirlatti. bizim binalar bole beton rengidir yani tipsiz otesi ama canim okulum benim. ben resmen odtu ye ilk bakista asik oldum ve sanirsam bu hep bole kalicak. univeriste sinavina odtunun yemekhanesinde girdim. bir gun oncesinde sinav yerini ziyaret etmek icin okula gittim. kampuse girdigim anda nananananaaaaa (love story nin caldigini hayal edin) ilk bakista askin ne oldugunu tespit ettim. canim okulum.
evet bu kadar ask mesk yeter. aksama space shuttle launch var. vede steff saat basi beni arayip su an yuzde 40 ucucaklar filan diye haber veriyor. bakalim ne olucak. NASA daki herkese kolay gelsin diyorum iyi sanslar.

Hiç yorum yok: