Salı, Aralık 26, 2006

Japantown-San Francisco


Japan town Chinatown dan kucuk olsada benibeyhudar edicek kadar buyuktu. Yemekler super di bayildim. Sol taraftaki fotoda yemekleri goruyorsunuz, bunlar plastikten yapilma yiyecekler, tabiiki sadece bir fikriniz olsun diye yapmislar, nerede ise butun lokantalarin vitrininde var bunlar. yapilislarini tv de izlemistim, teker teker bir kac sanatci tarafindan yapiliyor. eglenceli bir is olsa gerek.
bu arada bir kimono dukkani buldum tabii atladim iceri ama bisi almadim stef de beni beklerken resmini cekivermis. japon restaurantlarinda otutur oturmaz onumuze yesil cay kondu, sicak sicak , icimiz isindi. sonra miso corbasi geldi, kasik yok, ole cay gibi onuda ictik, ilk basta sasirdim tabii. mizuri ye sordum japonyada ayni sekilde servis yapiliyormus. bir iki tane super markete gittik, alip evde yiyebileceginiz yemekler var. ama gorunusleri super. stef aldi yedi ve begendi.
ahh keske burda da bi tane japan town olsa her moralim bozuk oldugunda gider kitaplara filan bakardim
muah

Hiç yorum yok: