Pazartesi, Aralık 11, 2006

Herkesin gittigi haftasonu

Canim yogurt corbasi istiyor bole burnuma tereyaginda yanmis nane kokusu geliyor. ben kucukken emine aplam (bakicimiz) biz mutfakta radyo dinlerken ( okula gitmeden once ) yogurt corbasi icin nane yakiyordu tereyaginda. niye ise bence dunyanin en leziz mamasi idi bu.
evet gelelim konu basligina. en once memeti ugurladik, hala gittigine inanamiyorum ama bu da benim 'denial' seklim.
sonra tabii space shuttle discovery dunyayi tery etti ama yorungede. hayirlisi ile sag salim geri gelirler insallah. yan tarafta gecenin korunde dotum dona dona cektigim filmden screenshotlar. Tabi asil guzellligini tam yakalayamadim. tabi arpat gelse cekerdi ama gelmedi iblis. :)
sonra pazar gunu daniella gitti danimarkaya. daniella, burda bir post doc pozisyonuna basvurmus bi hatundu san augustine e gittik beraber. cok tatli bir hatun.
pztesi yani bugunde asako japonyaya gidiyor.
hepsi sag salim gittikleri yere varirlar ve sag salim donerler insallah.

Hiç yorum yok: