Salı, Aralık 26, 2006

Gittim gordum geldim


San Fran. den geldik geriii. home home sweet home diye geldik. tabii gainesville i cok ozledigimden degil sadece cok yoruldugumuz icin.

Giderken Delta ile gittik. evet salagim niye deltayi sectim ki cimrilikten iste. igrenc delta bizi mahvetti giderken , ucak iptal ettiler, gec kalktilar, gec indiler, sonra bastan savma bi sekilde bizi baska bir havalaanina yolladilar. ordan kiralik arabamizi vermediler, biz gidip boooooo gonderin bizi diyince 65 dolar odeyip shuttle kiralayip yolladilar. salaklar resmen. neyse ama geri kalani guzeldi (donerken american west ile geldik sahane idi erken bile indik).
Downtown da kalmak iyi fikirdi, cable car hemen otelin yanindan kalkiyor, munipass aldik uc gunluk, sabah aksam cable car ile gezdik.
Cok guzel bi sehir, istanbul izmir karisimi gibi bisi. karakteri olan, hic sIkIlmadan gezelilen guzeller guzeli bir sehir, kalbim sende kaldi san fran.
stef tabii cable car nasil calisiyor bunu ogrendi, alcatzar kitabi aldi. yuz elli tane alkatzar fotosu cektik, golden gate in yuzelli fotosunu cektik. birde denizalti gorduk daha ne olsun
bu arada Muir woods ve jelly belly fabrikasina gittik onlari da tavsiye ederim. Muir Woods harika bi yer, tam Grim kardeslerin ilham aldiklari orman. ben on tane masal temasi buldum orda gezerken. sabahin korunde (8:30) giderseniz giris bedava. jelly belly fabrikasi geziside bedava birde sample veriyolar bedava tabii.
gerisi sonra...
muahh

Hiç yorum yok: