Salı, Kasım 14, 2006

hava buzzzzzzzzz gibi

sabah hic yataktan cikmak istemedim, ama sefil stefan acimasizca yorganimi cekti ustumden ve beni zorla uyandirdi. simdi kendi kendime ordugum, turk mali yunden yaptigim battaniyeyi ustume aldim simdi sicacik oturucam vede mountain dew'imi yudumlucam. ben iyisi cay yapiyim. yani su an oda sicakligi 21C geberiyorum sacim da islak. neyseki modern sabahlardan ogrendigim kadari ile vucut sicakligini dusurmek omru uzatiyormus. bakalim ne olucak.

yarinda bu genetics institute'un acilisi var. governor filanda gelicek. yarin burasi bole kil bi yer olucak. ama besinci kattan bi sular akmis taaa birinci kata kadar. tavan rezil gorunuyor. Binanin girisine de bole igrenc bisiler takmislar ama korkunc gorunuyor. yani etsy den bisiler alsalar daha guzel olurdu. neys.

analiz yapmam lazim ama cadinin modelimi inceleyip okeylemesi lazim. karida onu yapmiyor beni sinir ediyor. asreml diye bir program uzerine calisiyorum. ama dunyanin en user unfriendly programlarindan birisi. neyseki calisa calisa ogrendik biraz. eskisi kadar aci ekmicez.
bugunluk bu kadarrrrrr.

Hiç yorum yok: