Çarşamba, Kasım 15, 2006

bugun de doydum Allah'a sukur

Benim ofis genetics inst de davet verilen odanin yaninda. e bugunde vali bush geliyor. butun yemekleri bizim odanin onune getiriyolar tabi kokuyo, acliktan oluyordum bende hemen yukari cikip mama yidim. asagiya indim bu catering'ciler 'ay size kokmustur simdi' diye bana ve brendin'a sezar salatasi ve de bole bravni gibi bisi verdiler. ama o kadar doydum ki tatliyi biraz daha sonra yicem. barim biraz mountain dew iciyim.
bu arada aklima geldi su yetenekli fotocu arkadasimiz arpata rica ediyim ben benim mountain dew icerken fotomu ceksin, ben onu banner olarak kullanicam heheh. taaam bunu to do listeme aliyim.
bu aksam lahmacun yapmak istiyorum sole bi tarif buldum bakalim ne olucak.
hamur yerine, tortilla kullanicam heheh. cunku tembelim, stefan turkiyeye gelsin, orda bi pidecinin yanina veririm ben onu, orda guzelce ogrenir bes dakikada vede burda da yeriz.
midem hala sis, geberiyorum zaten hojicha da ictim. neys simdi ben bisiler aliyim elime cadinin yanina gidiyim bakalim ne uydurucak bana once SAS/JMP kurmam lazim
hadi bye

Hiç yorum yok: