Çarşamba, Kasım 08, 2006

back in gainesville


gecen persembe sevgili hocamin ricasi uzerine labdaki bir doktora ogrenicisine yardim etmek icin asheville yollarina koyuldum. kendi tezim icin asheville'deki Resistance Screening Center a cok gitmisligim vardi, dogal olarak cham hastaligi denince akla hemen onun adi gelir 'goche goche goche' seklinde beni aldilar goturduler.
Bu resistance screening center "bent creek" denen bi yerde. Bu isim bana bent deresi gibi geldi heheh igrencim vallahi direk aklima bu geldi hemide orda bi kilise gorunce aklima geldi. buda beni daha da igrenc yapiyo ama takmiyorum seker.
evet asheville cok guzel bi yer, boyle daglar felans, tam benim gibi daglarda buyumus bi kiz icin yaratilmis adeta. nede olsa daglarin oglu orhan in kiziyim dimi? florida acaip duz, bole bazen kil oluyorum. kizkardesim buraya gelince "ayy yere cukur kazip icine girmek istiyorum" demisti, babamda "iste kizim Turk oldugun belli bizler daglari severiz" dedi. heralde bende de var aynisindan. neys

asheville bizim labdan kathy de geldi, tabi alin koyun iki yengeci ayni arabaya sabaha kadar konussunlar herkesin beynini miktik, adeta bile demiyorum artik.
cuma gunu calisip aksama Taproom da pizza yemeye gittik. gene super bir pizza idi sonra bogurtlenli bira ictik. vallahi ben sevdim tatli degil ama meyvanin tadini aliyorsunuz.
sanirim bu biradan kelli benim mide geberdi. ve o andan itibaren benim midem igrencti. ctesi yola ciktik ama yolda bole turkiyede oldugu gibi sehirlerin unlu oldugu yiyeceklerden aldik. hani corum leblebisi gibi.
hani ben amasyaliyim ya. turkiyede de amasya elmasi unludur, amerikada da apple capital of the world dedikleri yer henderson diye bi mini sehirmis. asheville nin yaninda bir yer. orda bole koca bi sise apple cider aldik sonra apple butter aldim birde seftali butter. aman bu apple butter'a herkes "ay super harika" filan der durur, bende merak ederdim, aldik iste. megerse marmelatmis. pehhhh cok sukut-u hayale ugradim. yikildim adeta o kadar para verdik ($3.65, cimriyim cimri).
sonra south carolinada exit 33 den cikip carolina cider a gidip barbeque sosu ($6.95) aldik ben peach salsa (3.95)da aldim bakalim onlar nasil cikicak.

tabi midem sakat hic birini yiyemiyorum simdi. gunlerdir (2 gun) pirinc ve ramen noodle ile yasiyorum ahhh ahhh bu doktora aldi midemi. ama bu arada yesil cay in mideye iyi geldigini helico pyroi mi neyse onu geberttigini ogrendim. hemde ciddi bi journal'da yazmislar bunu bissuru paper var bu konuda. yesil cya her derde deva , deneyler yapilmis farelerde filan. sonra insanlarda da bakmislar devamli yesil cya icenlerde mide hastaligi yada "helikopter" (kayihan aile terimi) infection'i yokmus.
dogal olarak bende surekli yesil cay iciyorum simdi.

bu arada kimono ipeklerim geldi hehehe cok mutluyum onlari liquid starch ile cok guzel sertlestirip harika seyler yapicam bu uc gunluk haftasonunda heheheh.
ole sekerler. burdan baksa haber yok. arpat ctesi izleyelim borati.

Hiç yorum yok: