Çarşamba, Kasım 22, 2006

etsy ile kafayi bozdum


son bi kac gundur gene aptal paperlarimla ugrastim. bir sure sonra beynim donuyor, okudugumu anlamiyorum, birde tam stef beni almaya geldiginde bole super yazasim geliyo manyak miyim neyim?
neyse etsy ye girip herseye bakiyorum filan, durmadan treasury yapiyorum. o kadar cok guzel seyler var ki . ama ben parami japan town icin saklicam hehe. ayyyyy cok guzel olucak insallah, hayirlisi tabiiii.
bu arada BABEL filmi hakkinda bisi yazmadim heralde. ctesi gittik. ben cok sevdim. stef once sevmedi, ama pazar sabahi ' I needed to chew on it' dedi ve filmi sevdigini soledi. tabii sevindim demek ki beraber baska filmlere de gidebilicegiz.
Babel, borat in tam anlami ile zIttI idi. Simdi bi kere ciddi, sonra herkes yardimci oyuncu, vede 3 - 4 farkli ulkede yer aliyor. Sonra hic komik degil, hatta ayyyyy ayyy filan diyerekten yurek hoplatiyor. Kisaca iki film birbirini neutralize (turkce nasil yazicagimi bulamadim) ediyor.
Uzun zamandir izledigim en kaliteli, bole beyninizi tokatlayan cinsten bir filmdi. Benim icin filmde en onemli sey, filmin beni icinde bulundugum dunyadan kopartip baska bir dunyaya goturmesi. Bir kac saatligine baska birisiymisim gibicesine... :) bu filmde onu basardi, sonra bir de iki milyon dusunce silsilesi yaratti. Yonetmenin baska filmlerinide izlemek isterim, adamcagizin adi cok uzun hatirlamam imkan yok fekat hispanik birisi galiba.
bugun cok gevezeyim... burda durayim

1 yorum:

emelo dedi ki...

Babel'i ben de cok begendim * iletisim sorununu cok iyi anlatiyordu * bircok farkli sorunla birlikte
Gercekten de insan o karakterlerle ozdeslesiyor, hatta onlarin sikintilari izleyenlere (bize) yasiyordu. Ben de nefesimi tttarak izledim...

Yonetmenin adni bilmiyorum ama adamin diger filmleri: 21 Grams ve Amorres Perros. 21 Grams'i ben cok begenmemistim, ama Amorres Perros'a asigim.
Bence sen onu seversin..

Opuyorum Canim, Japan Town'da iyi eglenceler.. Sans kedisi bulursan bana al :)