Cuma, Kasım 17, 2006

Foto cekmek pek zormus

dun gece , ama butun gece foto cektim, cunku salak kafam bu ISO nun yukselince iyi oldugunu dusundum vede boktan fotolar cektim hepsi bole kumlu gibi cikti ama terden gebermisim isiklar filan. bilgisayara bi aktardim, igrenc kumlu foto. hadi git iceri bi daha cek. kolye fotosu cekmek te en zoru, zaten isik kutusu minnacik bisi. bir yandan kediler yanima geliyo, koko suratini kutuya suruyo, hersey oynuyor, atiyorum bunlari odadan, kapiyi tirmaliyorlar filan. neyse en sonunda, iso yu 100 veya 50 yapip cektim ama bu yandanki foto iso 4oo luk . neyse en azindan sari sari cikmadi fotolar sagolsun sevgili kardesim bana bir 'tip' verdi ondan bak nasil guzel beyaz cikti. sonra etsy de butun fotolari degistirdim ve de yenileri upload ettim.
ole simdi calismam lazim, bole ikinci paper ile ugrasiyim
muah

Hiç yorum yok: