Pazartesi, Aralık 28, 2009

tatil dedigin boyle olur

bu hafta is yerinden izin aldim evimdeyim, ohh kedilerim yamacimda, ikide bi chai cayi iciyorum, ustune Yen ile tarifini mukemmel hale getirdigimiz, alman noel kurabiyesinden yaptim, gel keyfim gel diyim tam olsun. yalniz butun gun oturup feysbuk oyunlari oynama ihtimalim var, buna engel olmak icin plan filan yapmam lazim yapicam bi isler bulmam lazim. Noel gununi stef'in labinda deney yaparak gecirdik, gainesville 15C filan, ona ya dalga mi geciyorsun demeyin, cok soguk anacim, biz aliskin diiliz :)
ankarada kisin boyle usumuyorum, tabi ceket palto giymemin bununla bi alakasi olabilir :)
dun sherlok holmes izledik yeni filmi hani. ya bu robert downey jr'a hastayiz. super bi insan kendisi, bir daha alkol uyusturucu batagina dusmez insallah cunku super bi aktor yazik olmasin. film cok guzel, bu hafta avatar'i da izlemeyi planliyoruz ama bakalim ne olucak :)

1 yorum:

nalan dedi ki...

sevgili gökçe ,tatilinin tadını çıkar,sırtına şal dizine de bir battaniye alıver.Ankarada biz de bugün kaloriferi kapadık ev sıcaklığını koruyor.
öbüe bloguna gittim http://schnukieputzie.blogspot.com/2009/05/thank-you.html
fotodaki tel toka/tarağı kendin mi yapıyorsun diye merak ettim sorayım dedim.
sevgiler