Pazar, Aralık 06, 2009

anime, farmville ve ikiz bebe dolu gunler :)

butun haftasonunu ya bilgisayar basinda yada ikiz bebislerle oynayarak gecirdim. nasil cabuk buyudu mizdiklar. Maasallah cok guzel yemek yiyorlar, iki lokma zamaninda gelmez ise ziplamaya basliyorlar :) henuz cok konusmaya baslamadilar. insallah yakinda, bir suru turkce kelime ogreticem bunlara :) simdilik, camasir sepetinden araba yapmasini ogrettim, johan da "super bir suru para verip onlara ce cek aldik bunlar camasir sepetini daha cok seviyo" dedi hehe cocuklarala kediler birbirlerine cok benziyor kim ne derse desin :) aynilar yaa
Guin Saga isimli animeyi bitirdim, oyle uyduurk bisi bekliyordum cok guzel bi anime cikti, megerse 150 mi neyse bolumu olan bi kitapmis. tabii ki bu kitapin butun bolumleri ne ingilizceye nede turkce cevirilmemis daha, super yani hikaye yarida kaldi. Bu arada Kimi ni tokode super bi anime, ozellikle genc kizlar icin, tam benim romantizm anlayisimi gosteren bi yapit :)
farmville ile kafayi bozdum, agaclarda portakal gorunce toplayasim geliyo, klik, harvest dugmesi ariyorum gerkcek hayatta. simdi yeni bi animeye basladim, winter sonata, konusu fena diil gibi, ama izlemicem, cunku konusmalar Korece, ne yazik ki Japonca gibi supersonik bi dil degil ondan elveda winter sonata, bir gun ingilizce yaparlarsa seni izlerim o zaman. zaten gelecek ay iki bin yeni anime baslar.
simdi yeni bi is haftasina hazirlanmam lazim. psikolojik olarak ...

Hiç yorum yok: