Cumartesi, Ocak 02, 2010

ve sonuna geldik

tatilim bitiyor, yani ilkokuldan beridir pazar gunlernden nefret ederim, hala bu ruh hali ile bogusuyorum. pztesi ise gitmek zor olucak guzel bi ara verdim cunku.
naaptik, bol bol evde oturdum, ben evde oturarak tatil yapmayi cok seviyorum, kedilerim yanimda, cay istesem ca geliyo, aciksam hemen bi kurabiye . tv yi ac istedigin diziyi izle, bundan guzel tatil mi var? yok valla...
iki film izledik sherlock holmes, ve avatar, her ikiside cok guzel. avatar'i 3D izleme gafletinde bulunduk, ikimizinde basi agridi. tabii goruntuler cok guzel ama basim agriyinca filmi cok iyi izleyemiyorum :)
evde biraz dikis olayian girdim, ciceklerimi tamamladim filan, avatar the last airbender i izledim, cok guzel bi cizgi film, amerikalilar tarafidnan yapildigi icin anime diil tabii ama cok basarili. anne ve babalar cocuklari ile beraber izleyebilir :)
sonra bir ton belgesel izledik, sezon sebebi ile bir cogu dini belgesellerdi ama her seferinde insan yeni bisi ogreniyor.
hmmm baska ne oldu bisi olmadi iste. yeni yilda arkadasimiz yok ki nin evine gittik, cok guzel agirladilar her zaman ki gibi. yani geleneksel partimizide yaptik cok guzel iste bu kadar :)
sizlerede iyi yillar diliyorum :)
muah

Hiç yorum yok: