Pazar, Aralık 20, 2009

Fena diildi be :)

4 gun sonra insallah Gvilledeyim ohh 10 gun kafami dinlemeyi planliyorum. tabii noel geliyor( hatirladim turkcesini kendi kendime) stefan'a bisiler aldim :) Alman bakkalina gitttim bunun icinde. Stef Elisen Lebkuchen isimli kurabiyelerden almami istedi. bende uc paket aldim, iki tanesi Yen +johan'in annesigil icin. Yen ve johann bi kurabiyelere bayildilar. bugun hadi kendi kurabiyemizi yapalim dedi Yen. Syef sag olsun internetten bi iki tarif bulduk, uc deneme yaptik, her denemeden sonra bence sunu ekleyelim bunu cikaralim diye tarigi degistirdik ve en sonunda super bi kurabiye yaptik! acaip mutluyuz, Johann da bayildi. Yen hemen paketler yapti kizlarin ogretmenlerine goturucek. Bu guzel bi adet. Herkes okul ogretmenlerine hediye gituruyor ufak bisi ama ogretmenleri bu gibi tatillerde bi kurabiye de olsa ufak bisi ile hatirlamak cok hos. Ben annem ogretmendi, bazen ogrencileri bahcelerinden topladiklari guller getirirlerdi, annemin cok hosuna giderdi. simdi belki turkiyedeki okullardada boyle uygulamalar vardir bilmiyorum, insallah diyelim :)
aksam yemeginede Inegol kofte yaptik Yen ile, simdi diyeceksiniz kizim etrafindaki herkese turk yemeklerini mi ogrettin? evet sekerim ogrettim :) cunku Turklerin en becerikli oldugu yer mutfak, ve insanlar baska bi kultur hakkinda fikir yuruturken yemeklerinden de etkileniyorlar :) Koftelerimize herkes hayran. Neyse Yen pilavli, coban salatali bi yemek hazirladi, koftelerde geldi, yedik. bu yemegi ufak dograyip 1 yasindaki ikiz kizlarinada yedirdi, yani kizlar ilk kez turk yemegi yedi, ve bayildilar :) afiyet olsun yarasin :)

Hiç yorum yok: