Salı, Eylül 30, 2008

Oncelikle Seker Bayraminiz Kutlu olsun efenim

evet A/C ole bi bozuk ki butun gun tamir edememisler. saat 7:30 hala burdalar. bizim apartman kompleksinin tamircisi olan amca super sirin, ama asil usta nasil seri katil tipli. saci uzun, ama inek yalamis gibi hepsi yapismis kafasina guzelce arkaya dogru tarandiktan sonra. birazda kambur, babamin deyimi ile tipten muebbet yer cinsinden bi adam. neyse ki cici Aziz dedeme benzeyen amca burda yoksa ben yanimda bicakla beklerdim bu adami.
butun gun kostur eve gel sicaktan geber neyse bugun mutlu olucagim bisi oldu, evet arap bakkali kapanmadan yetistim heyoooo. Johann icin ahmed tea (kahve filan halt etmis, bu cayi icen uyumuyor), robert icin incir receli, is yerindekiler icin turk lokumu, kendim icin peynir, sucuk kazandibi mix , sumak ,nane vede yufka. gainesvilledeki arkadaslar icinde kadayif aldim. ohhh ne mutluyum

bu arada seri katilin karisi varmis, romantik aksamimi mahvettin diye benim sirin amcayi azarliyor.
evet ogrendigime gore bi boruya bisi kacmis o tikaninca bu A/C calismamis. zaten ne zaman bisi bozulsa 80% bi yeri tikanmis oluyor. ozellikle calistigim Mass Spec labinda. neyse butun A/C yi degistirmelerine gerek kalmadi. sevindim, para kaybetmelerini istemem dogrusu.
efenim Bayraminizi tekrar kutluyorum yarin gavurlara seker bayrami ogreticem. Islamiyetin guzel yanlarini da gorsunler acicik dimi?
muah

Hiç yorum yok: