Cuma, Eylül 19, 2008

Go Gators

Bu renk kombinasyonuna alismam biraz zamanimi aldi ama 7 sene sonra bu renkleri kullanarak cicek yapabiliyorum :)
Iki hafta sonra ilk kez gainesville e geldim ohhh sevdicegim, kedilerim, ve kedi torunum Macha ile mutlu mesut "Bones" izliyoruz. Macha biraz agladi, bizde ona annesinin pztesi gelicegini soyledik onun uzerine kedi kulesine cikip kendini yalamaya basladi. Kedilerle sanki onlar insanlarmis gibi konusma gibi kotu bir huyum var. Ilk kedimiz Tsubasa yi Odtu ye getirirdik. Kendisi sevinc icinde cimlerde ziplayip agaclara tirmanirken, bende sapik gibi kediyi takip ederdim. Bir gun gene calilarin arasina daldi, tabii bende pesinden girdim calilara, cunku bahcevanlar o calilari buduyorlardi. Tsu'ya "bak amcalar calilari kesiyorlar, kocaman makaslari var seni de kesebilirler" seklinde nutuk cekmeye basladim. hemen yanimizda olan bir bahcevan amca " ne dedigini anliyor mu? diyince nasil gerzek gorundugumu anlayip kediyi kucaklayip kactim.
hala kedilerimle hatta baskalarinin kedileri ile de konusuyorum. Biricik Koko su an Turkce , Ingilizce, Almanca, Cince , Ispanyolca, Japonca, Flemenkce bilen dahi bir kedi. Suki nin ise kendi adi disinda anladigi herhangi bir kelime oldugunu sanmiyorum, kendisinde hafif balik hafizasi var. ama anneyi cok ozlemisti, beni pencerede karsiladi, canim kizim.
laptop im hala produksiyon halinde, bakalim ne zaman gelicek :)
herkese iyi haftasonlari!

1 yorum:

Pinar dedi ki...

Merhaba, ben Emel'in blogundan dogru gordum blogunu. Yaptiklarin cok hosuma gitti, hem de kendi kendime "bak dedim hem post doc yapilip hem de nelerle ugrasilabiliyor, feyz al, sen de yaratici islerle ugras". Super, hep yap hep yaz biz de takip edelim. Pinar.