Cuma, Ekim 10, 2008

Insallah

Stef ve kendim icin bilet aldim, ilk kez turkiyeye gelicek Sunshine benimle. cok heyecanliyiz. stef turkiyede araba kullanabilicegini dusunuyor ben zannetmiyorum dedim. taksi varken bosver arabayi zaten, her yere yururuz zaten, yuru gez ohh bi ton guzel yemek ondan her seferinde kilo verip donuyorum turkiyeden heheh.
galiba tam kurban bayraminda orda olucaz, stef boylelikle turklerin biraz da vahsi olan yuizlerini gorucek ama kotu etkilenecegini sanmiyorum, nede olsa meat processing dersi almis bir insan.
tabiii bu gezinin en onemli kismi stef'e butun turk yemeklerini ogretmek, gerci mantiyi en guzel sen yapiyorsun diye hemen benim ustume attim, cok sikiliyo onu bukerken, iblis. bakalim baklava, gozleme gibi seyleri ogrensin hehehe. belki aci badem kurabiyesi, ay coregi filan. off ne guzel olurrr
bugun cumartesi, olesine takilicam bakalim ne olucak. herkese iyi tatiller
muah

Hiç yorum yok: