Pazar, Eylül 14, 2008

Baby shower

Sevgili dostlarim Yen Johann in ikiz bebeleri icin baby shower olayina girismislerdi. biraz erken gidip yardim ettim kendilerine. Barbecue pit filan kiralamislar, fotoda gordugunuz mukemmel pastayi almislar. eve goturmek icin seker bilem hediye verdiler. Hayvan gibi yedik tabii. Bu kek amerikada yedigim en guzel cikolatali pasta idi. Birde visne olsaydi icinde off offf super.
benim en ilgilendigim kismi tabii ki hediyelerin acilmasi. geriye 4-5 kisi kalinca acmaya basladik. tam 37 paket. ac ac bitmedi, arada yen yoruldugu icin dinlendi. zavallinin ayaklari sis, butun gun ayakta gezdi, yemek yemedi filan. neyse kimin ne aldigini yazdik (tesekkur karti atmak icin), sonra geri verilecekler kumesi, cocuk odasina gidicekler kumesi yapildi. en sonunda butun kiyafetleri filan cocuk odasina astik. cok eglendim. nasil deli gibi bekliyorum kendi bebislerim icin bunlari yapicagim gunleri. gerci stef ile ben baby shower olayina pek sicak bakmiyoruz, ne olur ne olmaz hesabi. ama ben genede kiyafet filan alirim kardis, dayanamam.
eve dondugumde heryerim agriyordu. biraz calisip attim kendimi yataga ohhhhhh. eve bir parca pasta getirdim hehe gece yarisi cikolata kazinmalarina hazirlikliyim hehehhe

Hiç yorum yok: