Pazartesi, Eylül 01, 2008

"Yatcaz kalkcaz" X 3 - ben geri gelicem

son yazdigimdan beri olanlarin ozeti
stef blogumu post ettikten bir dakka sonra geldi. Galli Jodie den aldigim esyalari essekler gibi tasidik. hatta acilip yatak olan koltugu tasiyamadik. daha dogrusu ben tasiyamadim, napiyim ellerim cok kucuk! maasallah stefan'im koltugu yuvarliyarak cikardi.
ertesi gun ikimizde gainesville e donduk. pztesi (dun) amerikanyada tatil idi, Allah razi olsun, ihtiyacim vardi. iki tane film izledik "death at funeral" ve "no country for old man". birinci film ismi bunalim gibi gelsede aslinda komik olan bir ingiliz filmi. ikincisini oskarlardan hatirlarsiniz, bayagi zamandir izlemek istiyordum ama ya bunalimsa (there will be blood seklinde) diye korkup izlememistim. biraz sinir bozucu, gerilim tarzinda bir film ama kesinlille sIkIcI degil. simdi labda johann adamin taklidini yaptiginda gulebilicegim. johan ve kardesi filmlerden tanidigimiz bazi manyak karakterlerinin ( mesela buffolo bill; kuzularin sessizligi) taklidini cok iyi yapiyorlar. bir sure sonra bu karakterler komik olmaya basliyor. benim gibi herseyden korkan biri icin espri, kahkaha en iyi ilac.
pazar aksami yok-ki agirladi bizi, her zaman ki gibi eglendik, yedik, onlar icti ben gene yedim :)
belimi mobilya tasirken biraz acittigim icin uslu durup gobek atmadim. oturdugum yerde ziplayip nargile ufledim. babaanneme amerikanyada nasil nargile icmeye basladigimi soyledigimde "hmmm kizlar artik erkeklerin yaninda nargile icebiliyor mu?" diye sasirmisti. babaannem super bi kadin, surekli olarak kendini guncelleyen bir insan, ayip, tu kaka, yaziklar olsun yerine espri yapar, canim benim :)
3 gun tatil yapinca gece erken yatip sabahin kor karanliginda kalkip sabah trafiginde sarasotaya gelicegime gece yola cikip geldim. iyi yaptim, simdi sarasotadayim, guzelce uyuyup ise erken gidicem sonra uykulu uykulu gezmicem :)
herkese mutlu bir hafta diliyorum
muahhh
g

Hiç yorum yok: