Pazartesi, Haziran 30, 2008

Dipped in red


Dipped in red set
Originally uploaded by offgenemi
Sevdicegim New Orleans yollarinda iken, ben ctesi aksami biricik oglumun serefine verilen parti icin hazrilanmaya basladim. dolma sarmak bekledigimden cabuk bitti oturdum film Iledim. JUNO yu netflix e eklemistim ama Dexter'i izlemekten ona sira gelmedi. Sirin bir film ama o kadar da ahim sahim degil. Hele de aksam ki parti icin beni heyecanlandirmak yerine iyice uykumu getirdi. Neyseki yok-ki evinde sangria ile karsilandim. iki bardak beni kendime getirdi. birde yemek yiyince, basladik ziplayip oynamaya. Babamin bana yolladigi "acaip hayvanlara benziyirsen" sarkisi ozel istek aldi (hemide ABD li gelinim istedi) , sarki esliginde, maymunlar, yilanlar, kuslar, kediler, goriller, filler halinde dans ettik. Kurtlar dokuldu, kuduruldu, sallandi, titretildi, sonra ben bayildim, koltuga attim kendimi, zaten sesim de kisilmisti, hadi kaldir poponu evine kedilerine don dedim.
arada birde boyle kudurmak guzel, tabii stefanim olaydi, oda egleneydi ama napalim, Konferans ta onu baska eglenceler bekliyor olabilir :) simdilik bu kadar, Goche sarasotadan bildiriyor...

Hiç yorum yok: