Cumartesi, Temmuz 05, 2008

yeni yeni yepyeni


tsumami kanzashi brooch
Originally uploaded by offgenemi
dogumgunum sebebi ile bir suru hediye geldi. paket acmak kadar eglenceli bisi varmi? buyuk ihtimalle var ama su an benim en buyuk eglencem bu :)
mesela bu fotoyu yeni isik kutum ile cektim. eskisini ben yapmistim, bayagi uzun bir sure bana dayandi. belki sarasotaya gotururum onu ama bu yeni olani ikide bir oynamiyor, yan taraflarinda cirkin gri golgeler yok, yani memnunum. bir kac tane de back drop ile geldi. ohh ne ala mualla.
sonra uc tane japon el isi kitabi geldi heheheh sadece kitaplara bakmak eglenceli. insallah iclerindeki projeleri yapmak icin vaktim olur :)
sonracigima bir tanede kedilerimi fircalamak icin furminator geldi. nasil guzel bisi. kedilerinde hosuna gitti, bir gun nasil tuy urettiklerini gosteririm insallah bir fotolarini cekmek aklima gelir.
herkese mutlu haftasonlari diliyorum

Hiç yorum yok: