Perşembe, Haziran 26, 2008

Turk yemekleri partisi

Dun sabah bizim ikizlere hamile olan Yen bana email atmaya basladi. dolma yapalim mi, haaa kfote de yapalim, turk pilavi ve coban salatasi da yapalim diye. bende tabii ki hamile bir arkadasimin kalbini kiracagima kafami kirarim diyerek hemen almasi gerekenleri siraladim. Aslan yavrusu yen hepsini buldu getirdi. Bir saatin icinde, dolmalari sardik, ocaga koyduk, kofteleri yuvarladik, pilavi yaptik, salatayi hazirladik, kofteleri pisirdik, dolma hazir oldu, sofraya oturup hepsini yedik. Sizlerin caniniza degsin, ben normalde bu yemekleri cok sevdigim halde o kadar tembelim ki kendim icin hic bir sekilde yapmiyorum. ancak arkadaslarim icin yapiyorum ondan sonrada "ayy mutlaka stefanim icinde yapayim bir tencere " derken nedense ertesi sabah unutuyorum.
dun aksam bu yemekleri hazirlarken gainesvillede arkadaslarimla yemek yaptigim zamanlar geldi aklima. memet ve arpat' in evinde yaptigimiz kofteler, bizim evde pisirdigimiz icli kofte, lahmacun, hunkar begendi, ece nin bizler icin yaptigi mantilar, daha bir kac hafta once yok-ki nin evinde yedigimiz etler. cok eglendim ama kiloda aldim :) napiyim, bazi insalar beceriksiz olur, yemek yapamaz hatta nefret eder, bende ole bisi yok. e istah da var, etrafimda super yemek yapan insanlarla dolu, ondan kimse kusura bakmasin, yemek ile olan askim bir sure daha devam edicek
muah

Hiç yorum yok: