Perşembe, Haziran 19, 2008

Çözeriz, Aşarız


Bu aksam ustu Ankaradaki evi aradim, anneme "Nasilsin, iyi misin" demek icin. Babam acti telefonu onunla konustuk. Tabii ki babacigim hemen problemlerimi sordu, ve hepsine care buldu. Bir cocugun annesi ve babasindan duyabilecegi en guzel sozler "Çözeriz, Aşarız". en azindan benim icin boyle. bir anda butun sIkIntIlarImIn agirligi kayboldu. Ama iste buna kafayi taktim dedim, ona soyle cozum getiririz dedi, ya bu dedim, o kolay ben hallederim dedi. Herseyi cozdu (Maasallah). nerede ise 33 yasindayim bu aksam ustu gene anaokulundan eve gelmis kucuk Gogce gibi hissettim kendimi :) Ev odevlerimi yaparken babama butun gun okulda ne oldu ise anlatirdim. Tabii ki o zaman da vesveseli bir cocuktum hala oyleyim. 5-6 yaslarinda iken dertlerim cok daha farkliydi , genelde birisine sinirlenmis olurdum. Babam hemen bol bol mizah ogeleri ile dolu bir intikam plani yapardi. Bende cok buyuk keyif alirdim. Tabii ki baskalarinin kalbini kiracak popom olmadigi icin bu planlarin yuzde 99.5 i hayata gecmedi. Gerceklesen o bir tek plani da belki baska bir gun anlatirim ;P
muah

Hiç yorum yok: