Salı, Haziran 17, 2008

Organize dusunceler

Biricik askim Stefan'im civanim evin her tarafini cok guzel organize eder. ozellikle mutfakta ve kilerimsi dolabin icindeki yiyecekler super marketlere tas cikarircasina duzenli her sey goz onunde Keske benim kafamin icine girip ole duzenlese dusuncelerimi. fikirlerim, ogrendiklerim, hayallerim ziplayip hoplayip bu konudan o konuya atliyor. Bu arada giz karindasim Achii guzel fotolar cekmis gene isterseniz bir bakin hele. Bir suru sanat fotosu cekiyor kardis, dedim ben bunlari ofisime asamam, benim icin ozel cicek bocek kedi filan fotosu cekicek. bekliyorum hala :)
pazar gunu arkadaslarla turkiye-cek macini izledik. kalpten gidiyorduk, cok eglendik. bir yandan da kizimin yaptigi Sakizli muhallebileri ve yok-ki nin yaptigi enginarli "dip"' i indirdik mideye ohh ellerinize saglik. uzun zamandir mac izleyip boyle eglenmemistim, guzel oldu bu gazla belki biraz futbola olan ilgim artar.
bu hafta oglum geliyorrrr, heheh haftasonu gorursem kendisini bol bol dedikodu yapariz. oyle sekerler simdilik bas bas

Hiç yorum yok: