Salı, Şubat 27, 2007

Sap- sali

Bugun Mizurinin dogumgunu, iyi ki dogdun Mi-chan. Ona bole cay ile ilgili bisiler aldim hatta paketi de caydanlik biciminde yaptim. kaaaardesimlen hep ole paketleri sekilli yapardik. canim kardesim, ikisinide cok ozledim.
evet duydum ki bir cok (1) kisi bu kanzashileri nasil yaptigimi merak etmis. simdilik bir kac link veriyim, onumuzdeki gunlerde belki fotolari bisiler yapar koyarim
birinci linkte kanzashi nedir anlatiliyor bir kac ornek resim var.
Ikinci link japonca ama resimler faydali, genede bir bakin
Ucuncu link ingilizce ama faydali bilgiler var burda.
Dorduncu linkte bir kac tane video var, ustalarin bunu nasil yaptigini gosteriyor. Bana en yardimci olan link bu idi.
Kolay gelsin

2 yorum:

asli dedi ki...

merhaba; bloğunuzu acalya haber verdi. Bu kanzashi harika bir şey. Hangi kumaş cinsini kullanıyorlar anlamadım. Çünküm benim ingilizcem çok iyi değil. Türkiye'de de fazla sayıda kişi bunu bilmiyor sanırım. Bana daha fazla bilgi aktarabilirseniz çok sevinirim. Teşekküler.

asli dedi ki...

Tekrar merhaba;Çok hastalandığım için teşekkürümü yazamadım. Yazdığın linkler çok faydalı oldu. Ama bunları nasıl bir cins kolayla sertleştirebilirim,nasıl bir meteryale sabitliyebilirim.silikon kullanılabilir mi.Görüşmek üzere